Online
1 Μέρα
Το ebook που ετοίμασα με τίτλο "Ο πελάτης στο επίκεντρο" εστιάζει στη στρατηγική προσέγγιση για την ενίσχυση των εσόδων μιας εταιρείας, με τον πελάτη στο επίκεντρο.
Περιλαμβάνει αναλύσεις σημαντικών προφίλ πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και παρέχει πρακτικά παραδείγματα για την αποδοτική εξυπηρέτησή τους μέσω υπαρχόντων ιστοσελίδων.
Επιπλέον, εξετάζει τρόπους για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, αντιμετωπίζοντας ζητήματα όπως η παράδοση παραγγελιών, οι πληρωμές και οι επιστροφές προϊόντων.
Αν θέλετε να αναβαθμίσετε την εμπειρία των πελατών σας κάντε το πρώτο βήμα προς την επιτυχία της επιχείρησής σας!
Καλή ανάγνωση.
-------------------------------------------------------------------------
Αν κάποιο πακέτο δεν καλύπτει τις ανάγκες σας μπορεί να δημιουργηθεί ενα custom πακέτο σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας ή να δείτε κάποια από τις υπόλοιπες υπηρεσίες μου.
Στο προφίλ παρουσιάζονται όλες οι υπηρεσίες αναλυτικά ενώ στις φωτογραφίες υπάρχει λίστα με μερικές από τις συνεργαζόμενες εταιρείες.
Για οποιαδήποτε ερώτηση, είμαι στη διάθεσή σας!
Με εκτίμηση
Γιώργος Π.
Τηλεφωνική κλήση
Doulitsa
Video call
Συνάντηση
Τραπεζική Κατάθεση
Κάρτα (POS)
PayPal
Revolut
IRIS
Μετά την ολοκλήρωση
Κάνε σύνδεση για να αξιολογήσεις την υπηρεσία.
Σύνδεση