E-Book: Πώς απαντάμε στις αξιολογήσεις

E-books Επιχειρηματικότητας

Ψηφιακά Προϊόντα

Εξυπηρετεί
Online
Χρόνος Παράδοσης
1 Μέρα
Περιγραφή

Η τακτική απάντηση σε σχόλια και αξιολογήσεις είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση μιας θετικής διαδικτυακής παρουσίας. Δείχνει στο κοινό σας ότι εκτιμάτε τα σχόλιά του και ότι ασχολείστε ενεργά μαζί τους. Αυτό μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών (ασθενών στην περίπτωση του κλάδου της υγείας)σας.

Στην προσφορά μου θα παραλάβετε σε αυτο το e-book (PDF) εναν οδηγό στον οποιο παρουσιάζονται αναλυτικά με παραδείγματα οι τρόποι που :

· Απαντάμε σε μια θετική κριτική

· Απαντάμε σε μια ουδέτερη κριτική

· Απαντάμε σε μια αρνητική κριτική

· Ζητάμε να λάβουμε μια κριτική

· Γράφουμε μια κριτική

· Σβήνουμε μια αρνητική κριτική απο το Google.

Μαζί μια λίστα από λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούμε στη σύνταξη της απάντησής μας.

Αν θέλετε να αναβαθμίσετε την εμπειρία των πελατών σας κάντε το πρώτο βήμα προς την επιτυχία της επιχείρησής σας!

Καλή ανάγνωση.

-------------------------------------------------------------------------

Αν κάποιο πακέτο δεν καλύπτει τις ανάγκες σας μπορεί να δημιουργηθεί ενα custom πακέτο σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας ή να δείτε κάποια από τις υπόλοιπες υπηρεσίες μου.

Στο προφίλ παρουσιάζονται όλες οι υπηρεσίες αναλυτικά ενώ στις φωτογραφίες υπάρχει λίστα με μερικές από τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, είμαι στη διάθεσή σας!

Με εκτίμηση

Γιώργος Π.

Χαρακτηριστικά
Deep Learning
Digital Marketing
Ebook
eBooks
eLearning
Επικοινωνία
Τηλεφωνική κλήση
Email
Doulitsa
Video call
Συνάντηση
Τρόποι Πληρωμής
IRIS
Τραπεζική Κατάθεση
Κάρτα (POS)
PayPal
Revolut
Μέθοδος Εξόφλησης
Μετά την ολοκλήρωση
Γκαλερί
SM Strategy-3.jpg
20
20

Πιστοποιημένος D.P.Officer /GDPR

ΕπαγγελματίαςΣύμβουλος Μάρκετινγκ
 15 έτη εμπειρίας